onsdag 23 februari 2011

Onsdag

I måndags hade vi möte angående hur vi bemöter våra "kunder", att vi skall vara serviceinriktade och trevliga samt ge information. Detta var något jag hade väldigt svårt att ta till mig eftersom jag anser att jag är väldigt trevlig i telefon och mail, jag är ödmjuk utan att ta på mig all skuld men ger även svar på de frågor som ställs. Att då få höra att det är problem med otrevlighet gör att jag börjar undra om jag bara inbillar mig.

Sedan blir det dagar som denna, dagens skörd innehöll en lapp där det stod "tack för att du alltid är så trevlig och tillmötesgående!" och jag fick även positiv respons både i telefon och mail vilket gjorde att jag bara ville krama om hela världen. Positiva ord är något vi är snålfödda på och det är oftast lättare att gå efter parollen "Inget ljud är bra kritik alternativt så har de klagat hos chefen..." så jag kände verkligen att jag var på topp.

Tills jag upptäcker att jag har förlagt något, tjoho.

Senaste veckorna har jag varit slapphänt samt blind, det är inte små saker jag tappar utan det är stora saker som helt plötsligt går upp i rök. Men, allt är väl.

Jag får bara tillbringa morgondagen på alla fyra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar