fredag 4 mars 2011

Dags för att vara lite tacksam

Det har inte riktigt uppdagat för mig riktigt att min tid i Halland börjar närma sig sitt slut, tre månader kändes som en evinnerlig tid men nu börjar det kännas tämligen futtigt. Detta är en tid som jag kommer att se tillbaka på med värme, på alla intressanta människor som jag har träffat på och lärt känna samt den personliga utveckling jag har tagit itu med.

Som den gråsugga jag är har jag fått för mig att jag trivs bäst i någon annans skugga men jag vet ju att jag skiner tämligen bra på egen hand. Ändå blir jag osäker och rädd över att jag inte skall vara nog men när det väl gäller så är det som om jag hoppar i någon sorts dräkt och följer med.

Jag kommer aldrig att vara en social människa, jag vill inte vara det heller. Ju fler jag träffar desto fler är det som jag är rädd för vad de egentligen tyckte om mig och jag föredrar en mindre flock där det finns tid att komma över one-night-stand-känslan. Min bästa väns bröllop gör mig fortfarande osäker om jag funderar vidare på det och jag börjar undra vad hennes andra vänner och bekanta egentligen tycker om mig, något som jag borde ha vuxit ifrån vid det här laget.

1 kommentar:

  1. Nagelutbildning! Har hittat en i Kinna så får man eget företagande utbildning i de priser med! Så är sugen som attan

    SvaraRadera