torsdag 14 april 2011

Kan man lämna in en uppsägning till verkligheten snart?

Jag är, enligt min egen åsikt, tämligen bra på att smälta in på de flesta ställen men jag är väldigt trött på göra det. Att veta om vad man bör göra och hur man skall uppföra sig, vara duktig, följa "mallen" och allt sådant där.

Inget biologiskt tvång över att jag MÅSTE yngla av mig finns utan istället har jag bara sådan där rädsla över hur man skall klara sig. Visst, jag kommer att hitta ett jobb på ett eller annat sätt och sedan så kommer det att lösa sig, det kommer att dyka upp en trea så att det går att inreda ett lekrum med alla äldre spelkonsoler och min arbetsbänk. Det löser sig, det gör det ju alltid.

Däremot så har jag en gnagande känsla av att jag borde göra mer, att jag skulle kunna bli mer, att jag skulle kunna nå långt.



Irriterande nog så vet jag inte inom vad, borde jag bli astronaut kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar