söndag 20 maj 2012

En röd gummiboll med läderspännen

Fåglarna kvittrar utanför mitt fönster, nattens ilska över tonårspojkar som inte kan skilja på allmän och privat egendom har svalnat och söndagen är ett faktum. Jag är i min egna lilla trivsamma bubbla av lugn, av framtid och grönska. Mina fingrar härdas sakta men säkert till att bli en del utav mig igen och dagarna går mot sommar, mot framtid och önskedrömmar.

Balansen har däremot inte hittats än och i vanlig ordning så försvinner jag även bort från allt vad social kompetens heter men jag har nära och kära i tankarna hela tiden eftersom jag vet att jag inte är ensam och det är en trevlig känsla.


För mer djupgående beskrivningar finns det en privat blogg, kommentar med gmailkonto och så fixar vi tofusteken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar