torsdag 13 september 2012

Runt, runt, runt, runt!

Dagarna bara flyger iväg och jag har svårt att somna på kvällarna eftersom jag är så uppe i varv och inte har lust att sova för att jag har så mycket annat som jag vill göra. Senaste veckan har jag väl somnat vid halv tre på natten efter ett par timmars vridande och vändande (detta även utan intag utav koffein). Visst att jag går upp så sent som jag bara kan men jag har ändå marginal för tvagning, frukostmakeri och liknande men jag får det fortfarande inte att gå ihop på hur jag kan vara så förbannat pigg.

Gårdagen var en mycket god dag, inte nog med att jag fick beröm från båda mina chefer, jag fick även en bakelse från en rar kund.

Annars så stickar jag, massor. Och maniskt. Till Drawn Together.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar