söndag 4 november 2012

Dag 23- 10 heta egenskaper på en eventuell partner

Tänka sig, jag har faktiskt lyckats med några av posterna även om de är få!

  • Humor är mycket viktigt, den behöver kanske inte vara exakt som min men överlag skall den banne mig gå åt samma håll som min.
  • Intelligens. Jag må inte vara lärd i allt som finns att veta men att se någon använda hjärnan är banne mig hett. Stava rätt och nyttja det svenska språket fläckfritt? Mmm mmm mmm!
  • Att våga göra saker som andra kan tyckas vara barnsliga och att acceptera andras lust att vilja göra sådana saker. Att få en blick som tydligt säger "Herregud, hon hoppar i vattenpölarna. Visst, det är ju liite gulligt men tack gode gud att ingen ser oss." är inte roligt att få.
  • Ryggrad. Jag tycker inte om att gräla och är konflikträdd men vissa saker kan man inte skjuta undan utan de måste tas upp och jag är trött på att vara den som är skurken.
  • Periodisk nattuggla. Det är skogstokigt tråkigt med sådana som är som klockor. "Nu är klockan tio, nu måste jag sova." Natten är ju den mysigaste och bör spenderas i vaket tillstånd med mig emellanåt. 
  • Ensamrävig. Alla behöver ha egentid och det är absolut inte fel att bara vilja gömma sig emellanåt.
  • Kroppskontakt finns på så många mer sätt än bara regelrätt parning och den bör upprätthållas medelst fnuffande i nacken, petande på örat och annat tramsigt.
  • Gemensamma intressen är en djävligt het egenskap, låtom oss spela Zelda tillsammans!
  • Kunskap går förvisso hand i hand med intelligens men jag tycker om när andra har något de tycker om att snöa in på, att se någon prata om något de brinner för är mycket trivsamt.
  • Skapande på olika sätt är bra saker.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar