måndag 12 november 2012

Livet blir inte bättre än vad man gör sig

Efter att ha ödslat ett dygn på att vara mer ledsen än glad är det dags att ta sig i kragen och fortsätta vara sin egna lyckas smed. Denna måndag kommer att starta veckan med positivt buller och brak för det har jag bestämt och om den inte lyssnar så tänker jag plocka fram mitt motiverande järnrör.
Idag skall jag jobba och bemöta kunder på mitt vanliga fabulösa sätt, skratta och ha roligt med min chef, göra nytta högt och lågt, köpa stoppning för att kunna fortsätta på min andra bläckfisk som skall få heta Denifer och så skall jag ge mig ut och springa efter jobbet för att knäcka Breslättsbacken en andra gång.
Det där var inte ens alla planer jag har för dagen, det här kommer att bli en bra vecka. Det har jag bestämt för länge sedan.

1 kommentar:

  1. Tycker jag låter som en jävla bra plan!! Hmmmmm för att pigga upp föreslår jag att du bär fina kläder hela veckan och tar bilder och lägger upp!!! Tööjp klännings-måndag, kjol-tisdag, sexy-ass-jeans-onsdag osv, osv!

    Önskar dig en fantastisk måndag!!!
    Massa puss och gos!

    SvaraRadera