torsdag 14 mars 2013

Dag 3 - Omkretsen

Jag har alltid gått efter åsikten att jag föredrar kvalitet framför kvantitet vilket gör att jag är ganska socialt handikappad även om det är svårt att tro det. Visst, jag kan pladdra och flamsa runt samt vara eminent på att kallprata men det beror helt på situationen. Jobbar jag så MÅSTE jag vara trevlig, då är det min arbetsroll jag faller in i och även om jag har ganska stor telefonskräck för stunden så har jag inga problem att svara i telefonen på jobbet för att det hör till mina uppgifter.

Det enda jag har svårt för är att svara i chefens mobiltelefon men det hör mer till att jag inte vill peta på andras telefoner eftersom jag anser det oartigt.

Vänner och bekantskapskrets har jag och jag skulle troligen kunna utöka den mer om jag inte kände att det lakade ur mig så mycket men det har med min dåliga kontroll över att balansera arbetsliv och privatliv för min energi räcker inte till för hur mycket som helst.

Dessvärre så har jag nog isolerat mig mer det senaste året och är det något som tynger mig så riktar jag det inåt istället för att prata med någon annan om det så jag har åtskilliga murar att riva ned igen.

Kanske inte riktigt vad som önskades med punkten, jag gissar på att det skulle listas folk här men tji fick ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar