tisdag 9 juli 2013

Det där sista är så förgrymmat trääääligt

Träligt är nog ganska närkingskt men det är ett rackarns bra ord och det beskriver hur arbetet med att få ordning på hemmet är. Det där sista att få plats på, var saker skall stå, var jag skall stuva undan alla de kassar som inte är fulla med böcker längre, att dammsuga för femtioelfte gången för att kunna lägga min fina drakmatta på plats (vilket fick mig att fundera på om det finns någon ställning för att piska mattor här i krokarna. Hm.) och efter det inte hålla det sådär lagom hemtrevligt stökigt men mestadels fint.


Och nu har jag bredband, tror jag. Har inte provat än så jag måste ta och köpa lite sladdar för att få ordning på torpet men det går ju som sagt framåt.




Kan jag skylla på att jag har semester...?


Nej, trodde väl det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar