lördag 5 juli 2014

Om jag skulle ha en aktiv youtube-kanal...

Vilket då skulle involvera en riktig kamera och inte en inbyggd kamera i min bärbara dator utöver själva kanalen så skulle det resultera i mycket konstigheter.

Hade jag haft en kamera i närheten i onsdags hade det resulterat i ett fint klipp av mig med en katt i famnen som jag glatt viftade med och låtsades vara hennes röst. Vi förde samtal om patriarkatet och om hur hemskt förtryckta vi kände oss i den lägenheten vi var och sedan avslutades det med en fin sång till melodin av Som en härlig gudomskälla (Pärleporten är nog lättare att känna igen den som) som visade mina fenomenala kunskaper i snabbdiktning med sådana klockrena rader som "Vi skall krossa patriarkaaaatet, vi skall klippa av alla deras kuuukar."

Mjo. Jag hade nog gjort mig ovän med många tror jag. De videor jag har uppe är det inte många som har tittat på, jag pratar snabbast på svenska så, men de få jag har på engelska så är en om min gameboy advance-modifiering och självfallet kom det ett par kommentarer om att jag såg bra ut. Visserligen aldrig fel att höra sådant men vad nu det hade med min stolthet över att ha klarat av att göra en modifiering på elektronik, det vete fan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar